کاربر گرامی سوالات زیر مجموعه ای از پرسش های متداولی هستند که از طرف مشتریان مطرح گردیده است چنانچه پرسش مورد نظر شما در این مجموعه وجود نداشت میتوانید از طریق تماس با ما یا ارسال پیام سوال خود را مطرح نمایید

 

 1 . به چه دلیلی باید به فروشگاه اسباب بازی آرکاتویز اعتماد کنم ؟

فروشگاه آرکاتویز مجوزهای لازم همچون نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت،معدن،تجارت و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) از وزارت ارشاد اسلامی جهت فعالیت در فضای مجازی و وب را جهت آسوده خاطر بودن مشتریان دریافت کرده است و صلاحیت فروشگاه اسباب بازی آرکاتویز از طرف این سازمانها تایید گردیده و کلیه ی اطلاعات مربوط به فروشگاه و مدیر در این سامانه ها ثبت شده اند و قابل پیگیری هستند.

 

2 . چرا این فروشگاه کالاهای محدودی دارد ؟

بر خلاف برخی از فروشگاهای اینترنتی که فروشگاه حقیقی ندارند و کالای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی در انبار آنها موجود نمیباشد و پس از ثبت سفارش اقدام به تهیه ی کالا میکنند که در اکثر موارد موفق به تهیه ی محصول مورد نظر مشتری نمیشوند و بدنبال آن سفارش مشتری کنسل گردیده و استرداد وجه پرداختی زمان بر خواهد بود . فروشگاه آرکاتویز با دارا بودن فروشگاه حقیقی و موجود داشتن همه ی محصولات در انبار سعی بر آن داشته که با حداقل محصولات با کیفیت ترین خدمات را از لحاظ ارسال بموقع به مشتریان گرامی ارائه دهد.

 

3 .آیا پس از ثبت سفارش میتوانم آن را لغو کنم ؟

بله ، در صورتی که سفارش شما به وضعیت ارسال شده تغییر نیافته باشد میتوانید سفارش خود را لغو کنید که در این صورت وجه پرداختی ظرف 2 الی 3 ساعت به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد . وضعیت سفارش خود را میتوانید با استفاده از کد پیگیری که هنگام ثبت سفارش دریافت نموده اید از قسمت پیگیری سفارش مشاهده بفرمایید.

 

4 . آیا امکان ثبت سفارش بدونه ثبت نام در سایت وجود دارد یا نه ؟

بله ، شما کاربران گرامی بدونه نیاز به ثبت نام در سایت میتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید ولی بهتر است جهت پیگیری سریع و آسان سفارشات و همچنین مشاهده سوابق خرید و دریافت خدمات پشتیبانی سریعتر در سایت ثبت نام کنید.

 

5 . زمان دریافت کالا بعد از تکمیل خرید چقدر است؟

 بسته به نوع ارسال و مکان تحویل کالا، این زمان متفاوت است. در مجموع این زمان بین 1 تا 3 روز کاری میتواند باشد.

 

6 . هزینه ی پست برای شهرهای مختلف چطور محاسبه میشود؟

 هزینه ارسال با توجه به نرخ های مصوب اداره پست و بصورت اتوماتیک  محاسبه میشود

 

7 . آیا پس از دریافت شناسه سفارش ، فرآیند خرید به پایان رسیده است؟

در صورتی که روش کارت به کارت را جهت واریز وجه کالا انتخاب نموده اید بایستی پس از دریافت شناسه سفارش از طریق بخش " ثبت اطلاعات پرداخت" که در صفحه اصلی سایت قرار دارد نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نمایید ولی اگر روش پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل را انتخاب نموده اید پس از دریافت شناسه سفارش فرایند خرید از جانب شما خاتمه مییابد و پس از آن فروشگاه آرکاتویز اقدامات لازم جهت ارسال محصول را انجام خواهد داد.

 

8 . مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

با خرید اینترنتی، پس از انتخاب کالا آن را جلوی درب منزل خود تحویل گرفته و این موضوع باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما میشود. همچنین میتوانید قبل از خرید، با چند کلیک ساده از مشخصات محصول به طور کامل اطلاع پیدا کرده و امکان مقایسه قیمت و شرایط محصول را در حداقل زمان ممکن دارید.

 

9 . شناسه سفارش چیست؟

شناسه سفارش کدی 9 رقمی است که پس از تکمیل فرآیند خرید به شما داده می شود. این در واقع کد ارسال محصول است که شما میتوانید بوسیله آن از وضعیت خریدتان مطلع یا اطلاعات پرداخت خود را ثبت نمایید. برای اطلاع ار آخرین وضعیت خرید خود  این کد را در قسمت پیگیری سفارش که در صفحه اصلی سایت است وارد کنید و وضعیت ارسال کالای سفارش داده خود را ببینید.

 

10 . از کجا مطمئن شوم که سفارش من در حال بررسی و آماده سازی میباشد ؟

وضعیت سفارش و مراحل آماده سازی و ارسال سفارش از لحظه ی ثبت سفارش و تحویل به مشتری از طریق سامانه پیامکی سایت به شماره 500020305400  به کاربر اطلاع رسانی میگردد که جهت دریافت این اطلاع رسانی بایستی دریافت پیامکهای تبلیغاتی برای شما مسدود نباشد ، البته اگر هم دریافت پیامک تبلیغاتی برای شما مسدود باشد پشتیبانی سایت از طریق شماره های همراه سایت نسبت به اطلاع رسانی اقدام خواهد کرد